tisdag 9 mars 2010

Idag är jag gul

Jag känner att det är mycket döden och mörker här på bloggen nu.
Det har ju sina förklaringar.
Men jag är inte bara mörker och djup.

När jag började med Facebook så gjorde jag ett test om vad jag var för färg och jag blev gul!
Förut hade jag fått svart.
Sedan gjorde jag ett test om vem jag är i Nalle Puh och jag blev just Nalle Puh!
Förut hade jag blivit Ior.

Jag blev jätte glad för det här och berättade det med glädje för Mikael när han kom hem.
Och jag förstår att testsvaren inte är tillförlitliga men jag hade i alla fall fått svaren svart och Ior förut.
Vet man om min historia så förstår man glädjen.

Om inte testet då förståss var som det testet jag gjorde för kanske ett år sedan.
Jag gjorde ett test om vad jag var för frukt och jag blev;Pedofil!
Det var en sån där dag när jag var lite ledsen och nere och skulle försöka pigga upp mig med lite tester, så jag blev tårögd och ville inte alls publicera.

Haahahahahaha, nu kan jag tänka mig det som en sketch!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar