måndag 18 januari 2010

Rött läppstift

Jag skulle så gärna vilja kunna ha rött läppstift!
Jag har försökt. Flera gånger. Det går inte.
Jag ser jätte konstig ut. Som(i alla fall bilden av)en prostituerad.

Apropå prostituerad kom jag att tänka på en sak.
För flera år sedan, ett par år efter gymnasiet träffade en klasskompis till mig,(från gymnasiet)som jag fortfarande hade kontakt med, en annan från vår klass.
Av någon anledning kom de att prata om mig. Den som jag hade kontakt med hade inte sagt att vi hade kontakt, hade väl inte hunnit, innan den andra berättar för honom att jag var prostituerad!
Det hade gått mig alldeles förbi!

I dag kan jag skratta åt det men då blev jag ledsen och funderade varför hon sade så, om hon hade sagt det till någon annan och så vidare.

Det är egentligen synd om människor som inte har något annat att prata om än skit om andra!

Fast vem vet;hon hade kanske sett mig på stan i rött läppstift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar